BLOG YAZARLARI TANIMA MİMİ

Merhaba , bu blogda ki ilk mim yazısı sevgili Buzlar Kraliçesi beni mimlemiş ona burdan teşekkür ediyorum .


 1) NERELİSİNİZ ?

 Bursalıyım , burada doğdum 19 yıldır bursa'da yaşıyorum .


 2) BURCUNUZ ?

 

 İkizler burcuyum ve burcumun çoğu özelliğini taşıyorum ,görüp görebileceğiniz en kararsız ve değişken ruh haline sahip bir insanım .

 3) BLOGLARDA EN ÇOK İLGİNİZİ ÇEKEN ŞEYLER ? Farklı blog temaları ve yazıların görselleri , fotoğraflar , gifler bunlara ayrı ilgi gösteriyorum .

 4 ) EN SEVDİĞİNİZ MEVSİM ?

 

 Ağaçlarda , çimlerde rengarenk çiçeklerin açtığı , nisan yağmurlarının olduğu , insanın güneşi kirpiklerinde hissettiği mevsim ilkbahar .

 5 ) YABANCI DİLİNİZ ?

 İngilizce b1 seviyesinde .
 6) EN SON OKUDUĞUNUZ KİTAP ?

 Kişisel gelişim kitapları okumayı seviyorum en son okuduğum kitapta İçinizdeki Sınırsız Güç.

 7) HAYATINIZDA PİŞMAN OLDUĞUNUZ BİR ŞEY ? Çok fazla pişmanlığım yok ama üniversite tercihi olabilir , belki o güne dönebilsem seçimlerim daha farklı olurdu diye düşünüyorum .

 8) ÇANTANIZDAN EKSİK ETMEYECEĞİNİZ EŞYALARIN BAZILARI ?

 Not defteri , kalem , cüzdan , kulaklık , anahtar , polo şeker.


 9) EN SEVDİĞİNİZ İÇECEK ?

 

Kahve .


 10) BLOĞUNUZDAN PARA KAZANDINIZ MI ?

 Hayır , kazanmadım.




Bende bazı blog arkadaşlarımı mime davet ediyorum .

http://traveltoeverything.blogspot.com/

https://renklihayallerfabrikasi.blogspot.com/

http://blogonerr1.blogspot.com/



Yorumlar

  1. Canım beni kırmayıp etkinliğe katıldığın için teşekkür ederim.Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim tatlım , beni etkinliğe davetin için 😊😊

      Sil
  2. al bir busalı da burda varmış :) hadi bi çak içelim :) hazır bahar da geliyor

    YanıtlaSil
  3. ayyyyy kararsız ve değişken nasııl bi ara annat ama yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir yazı olmuş sizi yakından tanımak çok güzel :) emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. İlk mim yazısı ama oldukça güzel bir mim olmuş bu sayede daha iyi tanıyoruz :) Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için :)

      Sil
  6. Kahveden ben de vazgecemem . Güzel bir mim olmus epeyce oldu yapali hala gezip duruyor ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum ben yeni denk geldim mimle :)

      Sil
  7. Kişisel gelişim türü kitapları ben de severim.Önerine de bir göz atacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah...Sıkılmadan dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    Selam ziyareti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , teşekkür ediyorum bende sizin bloğunuzu takipteyim .

      Sil
  9. Paylaşımınız için teşekkür ederiz keyifle okunan bir etkinlik mim sizi tanımak güzeldi.

    YanıtlaSil
  10. Çok şeker bir mim olmuş.💖😊

    YanıtlaSil
  11. Bende ikizler butrcuyum keyif ile okudum.

    YanıtlaSil
  12. Bursa'ya hiç gelmedim, merak ediyorum :)) Yanıtlarla birlikte gifleri de çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelip görülesi bir şehir umarım en kısa zamanda gelme fırsatı bulursunuz , gifleri bende çok
      seviyorum :)

      Sil
  13. Bloglar gibisi var mı!
    Film, kitap, dizi bloglarını, uzun uzun yazılmış yazıları seviyorum... :)
    Hem yazmayı hem okumayı... :)
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her konuda yazı bulabileceğimiz bir platformun içerisindeyiz
      haklısın , bloğunu ziyaret edeceğim sevgiler .

      Sil
  14. Son mim etkinliğinde seni mimledim, katılırsan çok sevinirim :)
    https://traveltoeverything.blogspot.com/2019/02/kendi-kendimle-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum , yazıyı az sonra yayınlayacağım .

      Sil
  15. ziyarete geldim Mavi daktilo İyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  16. Google da aratırken blog yazarları tanıma mimini sizinde yapmış olduğunuzu gördüm ve keyifle okudum. Bugün bende bu mim hakkında paylaşım yaptım uğramak isterseniz beklerim. :) ...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum , hemen bakıyorum paylaşımınıza

      sevgiler .

      Sil
  17. Blog yazarlarını tanıma mimi çok eğlenceli bir etkinlik oldu. Bu ara zaten birçok mim etkinliğe katıldı bütün bloglar. Bu etkinlikler bloglar arası dayanışma ve daha yakından tanıma için önemli. Keyifle okudum sizin mim paylaşımınızı da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum birbirimizi tanımak , yardımlaşma , dayanışma bunlar güzel eylemler insanı buraya daha fazla bağlıyor .
      güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ediyorum 😊🎈

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar