FOTOĞRAFLARINIZA FARKLI BİR HAVA KATIN ☀


Merhaba bu yazımda sizlere uzun süredir çok severek kullandığım bir uygulama hakkında bilgi vermek istiyorum . Uygulamanın ismi afterligt , bu uygulamayı  app store ve google play mağazalarından  kolaylıkla indirebilirsiniz .Uygulama bir süredir ücretsiz daha önce uygulamayı bir miktar ücret karşılığında alabiliyordunuz . Uygulamada  farklı efekt seçenekleri bulunmakta ve eski bir görünüm sağlayan efektlerle daha ön planda diyebilirim. Gelin beraber ayrıntılı bir şekilde
inceleyelim.











Bu bölümde gördüğünüz üzere fotoğrafınızı farklı renk tonları ile değiştirebilirsiniz .Ben bu kısımda daha çok dallas isimli efekti tercih ediyorum ve şuan gördüğünüz fotoğrafımda da dallas efektini kullandım.




Gelelim en sevdiğim bölüme bu kısımda ise fotoğraflarınıza eski bir görünüm katabilirsiniz . Her numarayı kullandığım ancak daha sık 7 numarayı kullandığım ve önerdiğim bir bölüm.





Bu kısımda ise fotoğraflarınızın yanlarına değişik renkli ışık görünümü verebilir ve fotoğraflarınızı alışılagelmiş bir havadan çıkarabilirsiniz diyebilirim .
Bu uygulama dışında vsco cam kullandım ancak uygulamada çoğu şey ücretli o yüzden afterlıgt bir numaralı uygulamam diyor ve yazımı burada sonlandırıyorum bir daha ki yazımda görüşmek üzere hoşça kal sevgili okuyucu...









Yorumlar

Popüler Yayınlar