KENDİ DEFTERİMİZİ TASARLAYALIM




Merhaba sizde yazı yazarken , not tutarken , okulda defterlerinize önem veriyor ve kendi zevkinize göre defter tasarlamak istiyorsanız bu yazım size çok yardımcı olabilir . Ben şöyle bir şeye inanıyorum defterimi ne kadar kendime ait ve zevkime uygun hissedersem o defter daha düzenli oluyor ki bence çoğu kişinin öyledir .


Malzeme olarak eski kullanmadığınız bir defter olabilir veya kapak kısmını beğenmediğiniz bir defter de ben eski yıla ait bir ajanda kullandım , kaplaması için internetten çıktı aldım bulut desenli ve sonra defterimi bant yardımı ile kapladım defterimi gerçekten beğendim ve yaparken bir çok çeşit olduğunu farkediyorsunuz ki bu sizi  kitapçılardaki defterlerden daha çok tatmin ediyor , o yüzden denemenizi tavsiye ediyorum diğer yazılarımda görüşmek üzere ...


                                                                                HOŞÇA KALIN
                                                                                                     
   


                           




                 

Yorumlar

Popüler Yayınlar