METİS AJANDA






Bu yazımda sizlere 2017 yılında keşfettiğim metis ajanda hakkında bilgi vermek istiyorum . Biraz geç karşıma çıktı diye üzüldüğüm fakat , bulduğum yıl beni ciddi anlamda mutlu eden bir ajanda diyebilirim . Her yıl farklı konular üzerinde yayınlanıyor , bu seneki konu ise "yalan" giriş bölümünde yıllık planlayıcı olarak tarihler bulunmakta sayfalarında gerek yazılar gerekse önemli tarihler belirtilmiş en arka sayfalarında kaynakça , telefon kodları,  önemli telefonlar,hastaneler,büyükelçilikler,konsolosluklar, plaka numaraları, radyo istasyonları, saat farklılıkları ve telefon numaraları , notlar için bir bölme ayrılmış olup her iki ajanda da 222 sayfadır .
Ajanda büyük boy olmayıp her an yanınızda bulundurabileceğiniz ve rahatlıkla kullanabileceğiniz bir boyutta ve fiyat olarak çok uygun diyebilirim kitap sitelerinde rahatlıkla bulabileceğiniz en fazla 5 tl vererek sahip olabilirsiniz . Hem ajandam olsun hem de uygun fiyatlı olsun diyenler için birebir diyebilirim. Umarım bu yazım sizlere yardımcı olmuştur , 2019 yılının tema ve konusunu şimdiden merak ediyorum bile ,diğer yazılarımda görüşmek üzere sevgili okuyucu ...


















Yorumlar

  1. eveeet ben de seviyom, zateen metis yayınlarını da çok sefiyom :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç bilmiyordum bu yayın sayende öğrenmiş oldum teşekkürler 🌺🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2017 yılında keşfetmiştim , halbuki uzun yıllardır varmış bende yorumunuz için teşekkür ederim sevgiler 💕 ☁

      Sil
  3. güzel bir tanıtım olmuş eskiden çok kulanıyordum ama şuan çok fazla ihtiyaç duymuyorum teşekkürler saygılar.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar