SAÇLARINIZ İÇİN EVDE YAPABİLECEĞİNİZ KARANFİL KÜRÜ





Merhaba , bu yazımda uzun süredir kullandığım ve ciddi anlamda iyi sonuç aldığım bir saç küründen bahsedeceğim .

   Öncelikle kür hem saç dökülmelerine hem de yeni saçlar çıkmasına yardımcı oluyor , yanı saçı gürleştirici bir etkisi vardır . Malzeme olarak karanfil ve su gerekiyor .İlk olarak 15- 20 adet karanfili bir pet şişeye atın veya farklı bir kapta olabilir , üstüne suyu doldurun 3-4 gün bekletin karanfil rengini alacak ve su kahverengi olacaktır , saçlarınızın diplerine masaj yaparak uygulayın  eğer rahat bir şekilde uygulamak istiyorsanız sprey şişesine koyarak yapmanızı tavsiye ederim ben öyle yapıyorum . Bu kürü hergün uygulayabilirsiniz ve yaptığınız kür size uzun bir süre yetecektir bu uygulamayı yapıp saçlarınızı yıkamayabilirsiniz  çünkü karanfilin rahatsız edici bir kokusu yok ve saçta uzun saatler kalsa bile herhangi bir zararı yoktur . Saç dökülme sorunu olanlar ve saçlarımı  gürleştirmek isteyenler için birebir çözüm hemde az malzemeli saç konusunda her zaman bitkisel yolların daha iyi geldiğine inanmışımdır . Umarım bu yazımda sizlere yardımcı olabilmişimdir hoşçakal sevgili okuyucu ...

Yorumlar

  1. heeey aramıza hoşgeldiiin. şirin blogun varmış yaaa. görüşürüz ki yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm , yorumun için çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. baksanaa, 8 kasımda yazdığım blog takip etkinliği yazım var. onu okusana. sonra o yazıdaki melci, fato adlı arkadaşlarımızın bloglarına gidip linkini bıraksana, etkinliğe ben de katılıyorum de. sonra onlara ve etkinlikteki arkadaşlara üye olursun. onlar da gelecek sana üye olcaklar. böylece arkadaşın çoğalcak. ben de tanıtırım senii blogumda. ne güzel ki blogun. bak, melciye gittiğinde deep gönderdi beni, bana yardım edecekmişsiniz deee :)

      Sil
    3. o etkinliği sen de blogunda yazarsın, böyle artar arkadaşın işteğğğ :)

      Sil
    4. Yardımın için çok teşekkür ediyorum , hemen etkinliğe katılıyorum .

      Sil
    5. son yazıma bir baksan yaaa :)

      Sil
  2. blogunda üyelik butonu nerde, izleyici gadgetı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ayarlayamadım

      Sil
    2. hımmm, dur bakayım sana yardım bulayım bu konuda. sorayım arkadaşlara. yoksa okuyamazlar ki senii. veya dizaynını da değiştirebilirsin kiii :)

      Sil
    3. bende bakıyorum bayadır ama ayarlayamadım

      Sil
    4. dur sordum arkadaşlara. bakalım nasıl bişi. yarın felan cevap gelir. hallolur bir şekilde.

      Sil
    5. tamamdır , yardımın için ciddi anlamda teşekkür ediyorum , görüşmek üzere .

      Sil
  3. ne güzeeel faydalı şeyler yazıyon seeen kiii :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar