ÜNİVERSİTE BAVULUNUZDA MUTLAKA OLMASI GEREKENLER



Üniversite sınavının açıklanmasına az bir süre kalmasına yakın sizlerle bu yazıyı paylaşmak istedim öncelikle farklı bir şehirde ailenizden uzak bir yerde kalmak demek sizin için daha büyük sorumluluklar demektir o yüzden gideceğimiz yerde ne kadar hazırlıklı giderseniz bu sizin için büyük bir avantajdır diyebilirim şimdi gelelim benim hazırladığım listeye


Tarak

Duş jeli

Şampuan

Banyo lifi

Diş macunu , diş fırçası ,diş ipi...

Saç havlusu , bornoz , el havlusu ...

İğne , iplik , makas : unutmayın yanınızda  kıyafetlerinizi dikeceğiniz bir büyüğünüz bulunmayacak o yüzden sökülen herhangi bir eşyamızı mutlaka dikmeyi öğrenmeliyiz .

Ağrı kesici , yara bandı , yanık kremi : her zaman elimizin altında bulunması gereken şeylerdir .

Nevresim takımı : kyk yurtlarında nevresim takımı bulunuyor fakat çoğu özel yurtta nevresim takımı yok o yüzden özel yurtta kalacak arkadaşlar yurttan bilgi alarak yanlarına nevresim takımı almalarını tavsiye ederim .

Tabak , tencere , çatal , bıçak , kaşık , bardak : Benim kaldığım yurt biraz apart tarzı eğer sizde böyle bir yere çıkacaksanız mutlaka yanınızda bu gibi eşyalar bulundurmalısınız çünkü yemeğinizi kendiniz yapıyorsunuz .


Kıyafet askısı : askıyı bol almanızı tavsiye ediyorum çünkü katlayıp koymak yerine asmak işinizi daha kolaylaştıracaktır .

Dolap kilidi : ben almaya gerek duymadım çünkü yurdumda dolap kilidim mevcut fakat dolanınızı kilidi yoksa muhakkak almalısınız .

Bavul isimliği : bavulunuzun karışması kaybolması ihtimaline karşı alabilirsiniz .

Çoklu priz

İki  çift terlik

Bol kıyafet ve çorap : benim yurdumda çamaşır makinemiz mutfakta var fakat çoğu yurtta böyle bir sistem olmadığı için çok sık çamaşır yıkamak biraz masraflı ve yorucu olabilir o yüzden bol çorap ve kıyafet sizin için bir avantaj. Tabi ki gittiğiniz şehre göre kıyafetlerinizi seçmenizi tavsiye ederim ( iklim şartları için )

Ilhamur , bitki çayları : kış günlerinin olmazsa olmaz kurtarıcı içecekleri

Sıcak su torbası

Evett şimdilik benim aklıma bunlar geldi illaki unuttuğum şeyler olmuştur sizlerde ekleyebilirsiniz üniversite bavulu hazırlamak , yurt tutmak gibi şeyler gerçekten tatlı telaşlar umarım herkes istediği yerlere gelir hoşçaklın ...


Yorumlar

  1. ayyyy saool yeni başlayanlara sölerim bu hazır listeyiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ne iyi kalplisin sen ☁✿

      Sil
    2. ama sen de öylesin ki zaten akıllım :) baksana, senin de arkadaşın olan bir blogçu arkadaşımız var, bu blogun sahibi adıı, bernis, şimdi onun blogunda ilk yazısında yorumlaşıyoruz, o da şimdi başladı etkinliğe katılmaya, onun da galiba izleyiciler gadgeti yok, ona yardım etseneee yapmasınaaa :) etkinliğe de katılmasına bi dee :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar