IKIGAI ☁





Hayatta her insanın bir ikigai 'sı yani amacı vardır .
 Hayat zaten öyle değil mi ders çalışıyoruz yüksek not almak için ,istediğimiz üniversiteyi kazanmak için , spor yapıyoruz sağlıklı yaşam için , kilo vermek için , çalışıyoruz para kazanmak için , en basitinden yemek yiyoruz karnımız doysun diye .Ama birde genel hayat amacımız vardır . Her sabah yataktan kalkmamız için bir neden işte bu kitapta size daha ilham verici bir şekilde ikigainizi gerçekleştirmenize teşvik ediyor , aynı zamanda kitabın içinde ikigai : yaşam sanatından tutun.  Yaşlanırken genç kalma sanatı , mutluluk va uzun yaşamak ile ilgili gelenek ve Özdeyişler ve daha bunlara benzer birçok konuyu kitapta bulabilirsiniz , herkesin ikigaisini gerçekleştirmesi dileğimle hoşça kalın .

Yorumlar

  1. Vee izleme gadgetini bulamadım abone oldum ama izleme gadgeti ekle ki bu güzel yazıların okuma listesinde görebileyim :) Ayrıca bu kitap tam benlik hemen bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı okumanızı ciddi anlamda tavsiye ediyorum. İnsana ilham kaynağı oluyor gadget olayını maalesef blogda yeni olduğum için çözemedim en kısa zamanda ayarlamaya çalışacağım .

      Sil
  2. Okudum bu kitabı oda bir ayrı hazine tabiki :)
    Bu arada bloğunuza "Bloğa Abone ol" butonu ekleseniz ya :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar