BAZI ŞARKILAR 2 ♫ ♪



Merhaba

 "Bazı şarkılar "  adlı yazımı serileştirmeye karar verdim , bu sıralar o kadar fazla dinliyorum ki bu şarkıları ve hepsi keşfedilmeyi bekleyen mükemmel şarkılar diyebilirm  , popülerlik adına dinlenen şarkılardansa böyle şarkıları size önerebilirim  eğer sizinde müzik listenizde keşfedilmeyi bekleyen şarkılar varsa keşfetmek isterim sizde müzik listeme bir şarkı eklemek isterseniz yoruma bırakabilirsiniz . O zaman bazı şarkılar 2  ♫ ♪ listeme geçelim :



Ezo Özbucak - Eskidendi Çok Eskiden




Modern Zamanlar - Bünye Kaldırmadı





Tuna Türk - Eski





Aziz Piyade - Bu Şehri Yakın





Suretler - Atlı Karınca





Nihat Ünal - Bu Bir Yağmur Mu





Tucinella - Hey





Eren Türk - Sen Bana Gökyüzüydün





Ahmet Hatipoğlu - Dönmem Geri





Kahraman Deniz - Deniz ve Güneş

Yorumlar

  1. Derin'in, deeptone, duyurusunu görüp geldim. Merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkür ederim hoş geldiniz.

      Sil
  2. Ay çok hoş internetim olunca bazılarını infirmek istiyorum*-*💙kalplendin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoş geldin , beğenmene çok sevindim. ♫ ♪

      Sil
  3. imlecinizi güle güle kullanın, yazımın yararlı olmasına çok sevindim, ayrıca blogumu izlediğiniz için teşekkür ederim, ben de sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. merhaba, deepden güzel bir öneri olmuş yine :) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bloğuma hoş geldiniz böyle düşünmenize çok sevindim ✿

      Sil
  5. Eminim güzel şarkılardır. Fırsat buldukça dinleyeceğim. Teşekkürler güzel öneriler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz , asıl ben teşekkür ederim yorumunuz için .

      Sil
  6. heey saoool hepsini dinleyip seçiklerime alıyciim :)

    YanıtlaSil
  7. En yakın zamanda dinliyeceğim Bende beklerim https://yusuf-sezgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar