BLOĞUMUZUN ARKA PLAN RESMİNİ TASARLAYALIM



Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba ,
bloğumu baya ihmal ettiğimin farkındayım fakat vizelerimden dolayı yazılarıma ara vermek zorunda kaldım , bloğuma tabi ki girdim istatistiklere falan baktım ancak yazı yazacak kadar vaktim yoktu , evet sınavlarım bitti ve bu yazıyı evimden yazıyorum o yüzden  mutluyum o zaman gelelim asıl konumuza arka planı yaparken izlediğim yol...

Öncelikle ben uygulama olarak PhotoScape kullanıyorum , uygulamayı seviyor ve rahatlıkla kullanıyorum diyebilirim şuraya uygulamanın fotoğrafını koyuyorum.





Düzenleyici bölümüne giriyoruz , arka plan için internetten fotoğraf buluyoruz nesne yazan bölümün orada metin için ayrılan bir bölüm var oradan bloğunuzun ismini veya yazmak istediğiniz metni girin boyut , renk , yazı tipi gibi şeyleri rahatlıkla ayarlayabilirsiniz . Benim bundan sonraki takip ettiğim adım png adında internetten fotoğraflar bulmak oldu onları da  zevkime göre bloğumun isminin yanlarına serpiştirdim bu pngleri aşağıya bırakıyorum belki kullanmak isteyeniniz olur bu konuda kafanıza takılan sorular olursa yorum yoluyla veya mail yoluyla bana ulaşabilirsiniz hoşçakalın .











Buarada png fotoğraflarını nesne bölümünden , foto yazan kısımdan yükleyebilirsiniz tabi önce internetten bilgisayarınıza bu fotoğrafları indirmelisiniz.




Yorumlar

  1. Paylaşım için çok teşekkürler, çok yararlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olmasına çok sevindim , asıl ben yorumunuz için teşekkür ederim 😊 ☁

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar