RENGARENK DUVARLAR




Merhaba , bu yazımda size tuval yapımı hakkında bilgi vermek istiyorum .
Malzeme olarak arkilik boya veya guaj boya , fırça , tuval ve çizmek istediğiniz resmin çıktısı , kopya kağıdı .

Çizmek istediğiniz resmin çıktısını alınız boyut olarak ben büyük bir tuval seçtim matbaada büyüttüm  tuvalın üzerine bant yardımı ile kopya kağıdını yapıştırıyoruz üzerine çizmek istediğimiz resmi yapıştırıyor ve üzerinden kalem ile geçiyoruz böylelikle resmi kuzursuz bir şekilde çizmiş oluyoruz . Çizim sona erdiğinde resmimizi ve kopya kağıtlarını çıkartıyor ve boyama işlemimize başlıyoruz . Burada her şey size kalmış zevkinize göre bir resim seçmek renkleri zevkinize göre seçmek sizin elinizde umarım faydalı bir yazı olmuştur. İnsanın kendine ayırması gereken zamanlar vardır ya hani işte böyle zamanlarda tuval ile ilgilenmek çok iyi gelebilir diyor ve bu yazımı burada sonlandırıyorum hoşçakalın .

 Buarada çıktısını aldığım fotoğrafı aşağıya bırakıyorum .








Yorumlar

  1. Öncelikle blogunun ismine bayıldım. Teması havası çok güzel yazdıkların da öyle. Bunun benzerini okulda karbon kağıdıyla yapardık; teşekkürler bu güzel yazı için :) Bir de etkinliğe sen de katıl mutlaka diğer blogları da ziyaret et ben de çok yeniyim bu alemde ama çok güzel buralar aile gibi :) o yüzden daha fazla blog okuması yapıp yorumlarını yazabilirsin. Bloğunla tanıştığım için mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de unutmadan etkinliğe katıl lütfen :)

      Sil
    2. Sevgili Melci's düşüncelerin beni çok mutlu etti ,böyle geri dönüşler almak beni heyecanlandırıyor ve motivasyonumu yükseltiyor vaktini ayırıp bu değerli yorumlarına yer verdiğin için çok teşekkür ediyorum aynı şekilde bende seninle ve bloğunla tanıştığım için mutluyum .

      Sil
  2. Blog takip etkinliğinden güzel blogunuzu ziyarete geldim, Mavi daktilo çok güzel... Sizi de beklerim. Sevgimle.

    https://sokagaacilanblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoşgeldiniz , yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgiler .

      Sil
  3. Çok hoş bir bloğun var gezinmek için sabırsızlanıyorum.Bende beklerim efenim bloğuma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum , bloğunuzu hemen ziyarete geliyorum .

      Sil
  4. heey, izleyiciler gadgetı sorununu bizim deli kızın bohçası derya ya ilettim. o teknik konularda hepimize yardım ediyor. yardım etcek sana. sen de onun bloguna gidip bir merhaba deyiver. o sana söyler napcağını. görüşürüz yineee :)

    https://www.deryasoyguel.com/ (deli kızın bohçası)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sorun halloldu mu deep bahsetti. Izleyiciler gadgeti cok basit. Yerlesimden gadget ekleye gireceksin. Diger gadgetlerden izleyiciler gadgetini sececeksin hepsi buvkadar. Yapamazsan resimli de anlatirim ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef yapamadım tema ile alakalı olabilir mi sizce

      Sil
    2. Yardımınız için teşekkür ederim sorunu çözdüm mavi daktilo başlığımın altına ayarladım izleyici gadgetini .

      Sil
    3. Cok sevindim ve hemen üc blogumla da takibe aldim. Bir sey olursa yaz yine canim 😊

      Sil
    4. Bende sizi takibe alıyorum , ilginiz için teşekkürler 😊

      Sil
    5. hoşgeldinnn deep 😊

      Sil
    6. okumaya gelcam yineee :) bak şimdii, son bir iki yazıma yoruma gelenlerden mesela aslı ergüven (camdan düşler), tuğçe yüksel (pembe sever), yıldız (güneşe bakarken), onlara gidebilirsiin, hem tatlişler hem de aktifler. Böylece bak yavaş yavaş giriyon çevremizeee :) ayrıcaaa, lavanta sevilmez miii, ayrıca, etkinliki de unutmaaa, ayrıcaaa bi dee şarkı listesi yapcan benim içinn, ayrıcaaa çok işin var iştee çok ödevin hihihi :)

      Sil
    7. bi deee blogunun saatini düzeltsen yaaa :) ayarlar, saatler, gmt 2 iatanbul idi galpağ :)

      Sil
    8. Bu işler yavaş yavaş öğreniliyor Deep'çim. Biz de az uğraşmadık. Bize de demiştin saati düzeltin diye. Sağol valla cansın sen:)

      Sil
  6. Merhaba. Ben geldim. Ne güzel bir ismi var bloğun böyle. Özellikle imlece de bayıldım. :) Hemen sizin linki de blog etkinliği listemize ekleyelim. Hoş geldiniz aramıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm , sizde bloğuma hoş geldiniz beğenmenize çok sevindim😊

      Sil
  7. Güzel bir blog, rengarenk paylaşım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar