AJANDA TUTMAK ☁



Merhaba , yeni yıla girmeye az kala  ajanda düzenim hakkında yazmak istedim , belki 2019 yılında ajanda tutmak isteyen arkadaşlarımıza bu yazı bir nebzede olsa yardımcı olabilir diye düşünüyorum öncelikle ajanda ile hayatımda neler değişti artık daha planlı programlı bir hayatım oldu gerek ders konusunda gerek spor hatta bazen en basit şeyleri bile yazıyorum çünkü bazen o basit dediğimiz şeylerde hayat karmaşasında öyle güzel unutuluyor ki






Şimdi gelelim sayfa düzenime yan yana 2 sayfayı bir sayfaya 4 kutucuk diğer sayfaya 3 kutucuk olacak şekilde bölmelere ayırdım yani bir haftayı taslak olarak bir arada görebiliyorum neler yapılmış neler yapılmamış üst kısmına tarih atıyorum o kutucuklara o gün yapacağım faaliyetler , alacağım notlar , günlük spor , izleyeceğim diziler gibi konuları yazıyorum yaptıklarıma tik konduruyorum tabiki de yapamadıklarım oluyor hayat bu  bazen istediğimiz gibi ilerlemiyor o gün yapamadığım şeyler diğer güne aksıyor aralık ayından örneklendirecek olursak ilk başa  aralık ayı temalı bir resim çizmeye çalışıyorum diğer sayfasına aralık ayının takvimini sonra günlük kutucuklarımı ayarlıyor ve tüm günleri yaptıktan sonra en son sayfama o ay alınacak olan şeylerin  listesi , o ay kısıtladığım abur cuburlarımı , ve aylık bütçe neler aldım kumbaraya ne kadar attığım gibi konuları yazmak hoşuma gidiyor ve ajanda başladığınız bir faaliyete süreklilik sağlamak ve sorumluluk sahibi olmakta  yardımcı oluyor ajandamı gece yatmadan önce diğer günü baz alarak planlarımı yazıyorum ve sabah kalktığımda 5 dakikamı ayırarak göz atmak yetiyor umarım bu yazım faydalı olmuştur diğer yazılarım da görüşmek üzere hoşçakalın ...





                                             
   
                                           


  










Yorumlar

  1. Hpimizin kafası o kadar dolu oluyor ki bazen yapacaklarımızı bile unutuyoruz. Ajanda tutmak en önemlisi zamanı planlamak çok önemli. Zamanı planlayan birisi her işinin üstesinden gelir bence güzel bir yazi👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle yorumunuz için çok teşekkür ediyorum sevgiler ☁

      Sil
  2. Ayyyy bende tutucam çünkü sınavlarımız falan da başladı keşke daha önce görseymişim neyse artık 15 tatilin başından başlarım ben de
    Ay çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne şeker öyle o gösterdiğin fotolar :)

      Sil
    2. Hiçbir şey için geç değil , sen başla devamı gelir zaten yorumun için çok sağoll ☁💕

      Sil
  3. üstte dedim ya çok şeker fotolar, nasıl yapıyon o şirin süsleri yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa çok teşekkür ederim , biraz pinterestten ilham alıyorum birazda kendimden bir şeyler😊

      Sil
  4. Cidden önemli bir ayrıntı. Not almak, ajanda tutmak henüz o kadar uzak ki bizlere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstedikten sonra hiçbir şey uzak değildir ki 😊

      Sil
  5. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Sıfırdan kendiniz yapıyorsunuz yani çizimleri :) Zor oluyordur ama çok şirin olmuş. Ajandaları oldum olası sevmişimdir!
    Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor olmuyor aslında beğenmenize sevindim teşekkür ediyorum

      Sevgiler .

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar