DÜŞÜNCESİZLİKLER DÜNYASINDA YALNIZLAŞTIK 🌍





İnsaların düşüncesizliklerinden bıktım !
Sürekli bir şeyler anlatıp sadece kendi yaptıklarını 
kendi sorunlarını  kendini övmelerinden BIKTIM .
Onların  dilinden konuşman  lazım ,
onlarla aynı kişilerden nefret etmen lazım .
hep böyle ama insanız biz giydiğimiz kıyafetler ,
tarzımız ,tavrımız her şey farklı olabilir 
ben seninle aynı düşüncede olmamakta haklıyım 
ama sen ,sen  sürekli kendini anlatıp ihtiyacın olduğunda arayıp
İlk önce işin olan konuyu sorup daha sonra 
nasılsın! Sahi sende inandın mı 
hadi itiraf et kandırmayalım birbirimizi 
ne zaman aynı dilden konuşmasak 
aynı kişiden nefret etmesek , rahatsız olduğumuz durumu yüzüne söylesek 
biz değiştik oluyoruz yaa 
hayır biz değişmedik senin istediğin cümleleri kurmadık sadece 
sen de işine gelmediği için sırtını çevirdin ... 

Yorumlar

  1. Bırak ben övüyüm seni benlikten kaynaklanıyor. Bencil bir toplum olduk çıktık. Yardımlaşma dayanışma sorun giderme hiç bir şey kalmadı. Çok doğru noktalara temas etmişsiniz. Bizde kaba bir tabir vardır. Hep anamın hatırnı soruyorlar babamın hatırnı soran yok. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etrafımız mutluluğu , başarıyı , doğruyu , iyi ne varsa hayatta; bunlardan en az birini paylaşmayı bilmeyen insanlarla dolu ...

      Sil
  2. değişiyoruz da aslında değişmek de değil sanki mesele insanların yargıları değişir kıymet verdiği şeyler de değişir ama anlayış hoşgörü baki kalsa sanki yetecek gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişim aslında çok iyi bir durum ama bu durumu ne şekilde kullandığımız o kadar önemli ki dediğiniz gibi anlayış ve hoşgörü keşke baki kalsa

      Sil
  3. Herkes ayrı bir renk ve en çok anlaştık dediklerimizle bile farkliyiz . Başkalarının istediği gibi olamayız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında o renkler bir araya gelip birbirini tamamlayabilir , tıpkı gökkuşağı gibi ama biz bunu beceremiyoruz ...

      Sil
  4. Herkes samimiyet ve haddini aşmayı birbirine karıştırır olmuş maalesef. O çizgiyi aşıp bu duruma arkadaşlık diyen çok kişi var.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim ben de bloğunuzu hemen ziyaret ediyorum , mutlu yıllar dilerim sevgiler ☁

      Sil
  6. Merhabalar blog takip etkinliğinden geldim. Başarılarınızın devamını dilerim. Bu da benim sitem: https://umitcakir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , hoş geldiniz ben de bloğunuzu ziyaret edeceğim ☁

      Sil
  7. faremi tavşana çeviren site merhaba :) güzel yazı sayfama da beklerim https://konuloji.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Maalesef iyi hasletler dünya üzerinden kaldırılıyor artık!

    YanıtlaSil
  9. Öyle gerçek sevgi ört pas ediliyor ama ne olursa olsun biz doğal olalım değişmeyelim onlar ne düşünürse düşünsünler.Biz mutluluğumuza hayallerimize adapte olalım enerjimizi ona harcayalım enerjiyi sömüren bu negatif insanlara değil 😊🌺🎈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok haklısınız 2019 yılında böyle insanlara hayatım da yer vermeyeceğim 😊

      Sil
  10. Yaştan dolayı sevgi saygı hürmet kalkmış herkes bencil ve benim dediğim olsun diyor para ve mefaat için yaklaşıyor paran yoksa senden çıkarı yoksa yeni avlar peşine düşüyor ee kıyamet bir şekil kopacak işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli Mehmet Akif Ersoy 'un dediği gibi "Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri gelir herşeyden önce. Vaad etmeseydi allah cenneti, o'na bile etmezlerdi secde. "

      Sil
    2. Gizem hanım duymuştum ama benim kelimelerin üstüne çok güzel örtüştü süpersiniz

      Sil
  11. Çok doğru bir konuyu anlatmışsınız elinize sağlık. Bu tarz insanlardan hemen kurtulmak gerekli bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için .

      Sil
  12. Ne kadarda hislerime tercüman olan bir yazı yazmışsınız, her cümlenize sonuna kadar katılıyorum. Bazı insanlar bütün yaşam enerjimi sömürüyor, hepsini tek tek hayatımdan çıkarmayı düşünüyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hislerinize tercüman olabildiysem ne mutlu bana 😊 ☁

      Sil
  13. çok yerinde ve tadında bir serzeniş yazısı olmuş.
    maalesef bazı kişilerde
    "DÜNYA KENDİLERİ İÇİN KURULDU"
    zihniyeti var, hayatın ve herkesin merkezinde hep ONLAR..
    önce kendileri ve kendi problemleri, sonra BİZ.
    Ne güzel dünya, ne kolay hayat.. OHHHHHH.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle halbuki dünya sadece onların etrafında dönmüyor !

      Sil
  14. İşte tam da bu kısım önemli. Tüm bunlara rağmen 'kendi' olmayı başarabilmeli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle kişiliğinden ödün vermemeli insan .

      Sil
  15. Bilmiyorum da, sanki bu bencillik son yıllarda daha fazla arttı.Yani benim gençlik dönemlerimde (34 yaşındayım) bu derece değildi .İnsan ilişkileri tamamen maddi rekabet üzerinden yürür hale geldi.Bizi bu hale popüler kültür utansın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar