HAYALLERE AÇILAN DEFTER ✈️





Selam sevgili okuyucu , diğer yazımda ajanda düzenim hakkında bir yazı yazmıştım onun ardından aslında içinde hedeflerimin bulunduğu
sonunda hayallerime ulaşacağım ajandam siyah renksiz bir defter olmamalı deyip kendimi bugün defterimi yenilerken buldum belki sizlerinde
kıyıda köşede memnun olmadığınız defterleriniz vardır diye düşünerek bu yazıyı yazmaya koyuldum  ilk hali dümdüz siyah bir defterdi üst kısımdaki yeni hali😊







Defterimi değiştirme kararı aldıktan sonra internetten çıktı aldım  hepsini  aşağıya bırakıyorum .












Aldığım çıktıları kesip  yapıştırıcı  yardımı ile kapak kısmına yapıştırdım,çıktıdaki bazı resimleri kullandım kalanları da ajandamın iç kısmı için sakladım onları da orada kullanacağım ...








Umarım faydalı bir yazı olmuştur diğer yazılarımda görüşmek dileğiyle 

HOŞÇA KALIN 






Yorumlar

  1. çok güzel olmuş güzel günlerde kullanın inşallah

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş güzel arkadaşım, ben de yapacağı birazdan aynısından çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım merakla bekliyorum 😊

      Sil
  3. Çok güzel gözüküyor <3 Ben de artık yeni yılda ajanda kullanmaya başlamaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. Herkese iyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim çalışmalarımı beğenmiş olmanız beni mutlu etti 😊 En yakın zamanda bende bloğunuzu ziyaret edeceğim.

      Sil
  5. cok guzel olmus bende benim icin gun yada ay icinde unutlmaz cumle ve kelimeleri yazip yapistiriyordum kapagina.. yaraticiliginn cok hos

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkide çok yaratıcı bende deneyebilirim 😊

      Sil
  6. çok güzel olmuş bence bende eşyalarımı böyle süsleyince daha çok hevesli oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle size katılıyorum süslediğimiz eşyalar daha çok ilgimizi çekebilir ...

      Sil
  7. Çok tatlı olmuş. İnsanın içini açıyor. Blogdaki fotoğraflara bayıldım. Bu sene ben de bullet journal tarzı bir defter tutuyorum. Bayağı faydasını gördüm şu iki haftada umarım devam ettirebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) bullet jornal 'da çok hoşuma gidiyor ileride bende kullanmak isterim umarım devam ettirebilirsiniz .

      Sil
  8. ne güzel olmuş.ben beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğenmenize sevindim .

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar