BAZI ŞARKILAR 3 ♫ ♪ KARIŞIK KASET ☁






Heyyy herkese selam uzun süredir yoktum buralarda , şu bir ay yoğun geçti o yüzden pek vakit ayıramadım , yeni yıla girdik yeni hedefler , yeni başlangıçlar bu yıl her şey daha iyi olacak eminim 2019 hepimizin yılı olsun o zaman   , upuzun bir şarkı listesiyle geri dönüş yaptım gelelim karışık kaset adlı listeme




AHMET HATİPOĞLU - BÖYLE GÜZELSİN BÖYLE KAL



BİLLİE EİLİSH - WHEN THE PARTYS OVER

 


MFÖ - SARI LALELER



DENİZ TEKİN - BİR SİNEMA FİLMİNE BİLET ALMIŞIM



MİREKALEM - HATIRALAR



TEOMAN - SAAT 03:00



SUZAN HACIGARİP - YAĞMUR



SERTAB ERENER - O YE



ZEYNEP ÇAMCI - HARAM GECELER



SERHAT ALBAMYA - KARŞI PENCERE



BİZ - DÜNYA BÜKÜLDÜ



EMİRCAN İĞREK - BEYAZ SKANDALIM



GECE - TİK TAK



SERHAT ALBAMYA - MACELLAN



BİLLİE EİLİSH , KHALİD  - LOVELY



NİL KARAİBRAHİMGİL - NEYİN VAR BUGÜN



MARİAN HİLL - DOWN



BÜYÜK EV ABLUKADA  - İHTİMALLERİN HEYECANINA ÜZÜLÜYORUM



SERHAT ALBAMYA - BUGÜNLERDE



AVİCİİ - WAKE ME UP




TUCİNELLA - GEZERKEN YAĞMURDA RÜZGARDA KARDA




GİZEM LAÇİNKAYA - UÇURTMA




LORDE - ROYALS




ATHENA - GEBERİYORUM




UMUT KAYA - MOR YAZMA




CAN KAZAZ - BİRAZ / PÜRTELAŞ 3+1



MERTCAN GÖKKAYA - Bİ GÖKYÜZÜ Bİ SEN




NİLİPEK - SABAH




BATUHAN KORDEL - GAFFOLA



ADAMLAR - RÜYALARDA  BURUŞMUŞUM




YÜZYÜZEYKEN KONUŞURUZ - SANDAL




AYÇA ÖZEFE - RÜZGAR















Yorumlar

  1. Ne güzel bir zamanlama, açıp dinleyeyim biraz :) teşekkürlerrr

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Eski toprak olmak ne zormuş, yazınızı okuyunca yaşlandığımı farkettim. :(
    bir kaç tanesi hariç çoğu bana pek yabancı..
    ama bakacağım ilginç geldi gerçekten.
    biz gençliğimizde bir "anılar 9" kasediyle 3-4 yaz geçirirdik.. haha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah efendim keyifli dinlemeler :)

      Sil
  4. Çok güzel bir derleme olmuş elinize sağlık. Yeni yılda da inşallah daha az yoğun olursunuz.

    YanıtlaSil
  5. kaseti görünce biraz eskilere gittik en son sanırım asker deyken bir kaset doldurtmuştuk :) elinize sağlık açıyorum bir şarkı şimdi.

    YanıtlaSil
  6. Canım arkadaşım uzun zamandan sonra hoşgeldin, seni çok özledim. Ama çok güzel bir yazı ile dönüş yaptın bize. Çok beğendim bu listeyi 🧡🧡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldumm canım benim bende bloğu ve seni çok özlemişim

      Sil
  7. bugün ikinci listem sizden geldi.birincisini deep ten aldım:) sırayla dinleyeceğim şimdi:)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldinnnn yeniden :) Kaset deyince nostalji yapmış olduk sayende ...

    YanıtlaSil
  9. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bende bloğunuza geliyorum sevgiler .

      Sil
  10. Blogunuzu yeni keşfettim ve sizi izlemeye aldım. Sizi de bloguma bekliyorum. İyi günleriniz olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bloğunuzu ziyaret ediyorum hemen , sizin de iyi günleriniz olsun .

      Sil
  11. en sevdiğim şey şarkı önerileri. hepsini dinliyceem seçkilerime koycaam. daha önce de senin şarkılardan almıştıım seçiklerimee :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir şarkı önerisi olmuş.Bayıldım😊

    YanıtlaSil
  13. Bazı Şarkı isimlerini görünce geçmişe daldım. Sertap Erener O Ye ne çok dinlerdik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severek dinliyorum , ayrı bir enerji katıyor .

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar