İNSAN NEDİR Kİ ?



İsim nedir ki // Bulutlara yazılır geçer // Yüzüm nedir ki // Akar suya çizilir geçer //

Ömür nedir ki // Kurulur bozulur geçer // Sevda nedir ki // Dokunursun süzülür geçer //

Şiir nedir ki // Sezilir geçer // İnsan nedir ki // Bir şeylere sevinir üzülür geçer .



- Ataol Behramoğlu




Heyyy tekrar merhaba , yine uzun bir aradan sonra buradayım diğer
yazımda da dediğim gibi biraz yoğunum yoğunlukta değil aslında
öncelik desem daha iyi olur diye düşünüyorum
her insanın hayatında öncelikleri olduğu gibi benimde
bazı önceliklerim var o yüzden buralara fazla uğrayamıyorum sevgili okur .
Sen neler yapıyorsun umarım her şey yolundadır , 2019 yılının ilk ayını
geride bıraktık bile yeni bir ayın daha başındayız
umarım bu ay hepimiz için verimli geçer , şimdi asıl konuma
geçelim metis ajanda her yıl olduğu gibi bu yılda farklı bir konu ile
karşımızda geçen yıl konusu " yalan"dı bu yıl ise "insan "




İçinde insan ile  alakalı yazılar , söylenmiş sözler , şiirlerden kesitler var bazılarını sizlerle paylaşmak istiyorum.




















Biraz da bölümlerini inceleyelim...




Giriş kısmında yıllık planlayıcı için bir bölme ayrılmış.






Ajanda da önemli tarihler de belirtilmiş.




Telefon kodları


Büyükelçilikler







Hastaneler





Plaka numaraları












Saat farklılıkları






Önemli telefonlar






Radyo istasyonları






Ve son olarak en arka kısmında notlar için bir bölüm ayrılmış





Ajanda her an yanınızda bulundurabileceğiniz bir boyutta ve  fiyatı da gayet uygun


Umarım faydalı bir yazı olmuştur ,diğer yazılarımda görüşmek üzere hoşça kalın .





Yorumlar

  1. Harika bir yazı paylaşım olmuş şiiri not aldim

    YanıtlaSil
  2. Şiirin tamamını bilmiyordum, kapağını okumuştum, bana da yılbaşı hediyesi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel metis ajanda hediye almak :)

      Sil
  3. bence harika tanıtmışsııın :) öpüldüüün

    YanıtlaSil
  4. Emeğinize sağlık güzel bir paylaşım şiir çok etkileyici :))

    YanıtlaSil
  5. şiir ne kadar anlamlı değil mi yaa vallahii. metis ajanda seviyom ben deee :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba çok güzel ve anlamlı satırlar...bu arada takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle bende çok beğeniyorum bu şiiri.

      Sil
  7. Konuyla ilgili değil sadece duyuru yapmak istedim...Değerli Blog arkadaşım, İnsana Davet sitesinin mobil uygulamasını bu hafta çıkarttık. Sizi de uygulamayı kullanmaya davet ediyorum, uygulmanın linkini sitemde bulabilirsiniz. Blogger da paylaşımlarınız daim olur inşaallah... Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim, sağlıcakla kalın...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı inceleyeceğim başarılar dilerim.

      Sil
  8. Seni bu yazımda https://blogadresimbuzlar.blogspot.com/2019/02/mimlendim.html#more mime davet ettim.Eğer katılmak istersen bloğuma bekliyorum.Katılman beni çok mutlu eder:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , mim yazısını yazdım bile :)

      Sil
  9. Bende ajanda almak istiyordum tam da üstüne geldi bu yazı :)

    YanıtlaSil
  10. Blogunuzda çok duygusal yazılar görüyorum, vaktim olduğunda daha detaylı okuyacağım. Başarılar.

    YanıtlaSil
  11. güzel şiirleri severim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. Bir ajanda da şiir dizeleri ve önemli cümleler oldu mu çok seviniyorum. :) Bloğunuzu ve sizi tanıdığıma da memnun oldum. Sevgiler, <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum duygularımız karşılıklı bende sizin bloğunuzu tanıdığım için çok mutluyum 😊

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar