KENDİ KENDİME MİM
















BİLGİSAYARININ ÜSTÜNDEKİ MASAÜSTÜ GÖRÜNTÜSÜ NE ?











 BİR KAFEYE GİRDİĞİNDE GENELLİKLE NE SİPARİŞ VERİRSİN ?




Orta şekerli bir türk kahvesi.



 GOOGLE'DE ARADIĞIN EN SON ŞEY NE ?


Pinterest .



MESAJLAŞTIĞIN VEYA EN SON KONUŞTUĞUN İNSAN KİM ?



En son babamla konuştum , en son mesajlaştığım kişi ablam





 TİYATROYA EN SON NE ZAMAN GİTTİN ?




6 ay önce gittim.



 SİNEMAYA EN SON NE ZAMAN GİTTİN ?





2 ay kadar olmuştur .



EN SON NE TÜR MÜZİK DİNLEDİN ?





Slow dinliyorum ama bu sıralar  şiirlere taktım Kemal Hamamcıoğlu ' nun kitabındaki bazı şiirleri belirli ünlüler seslendirmiş dinlemenizi tavsiye ederim bir şiiri de Merve Çağıran seslendirmiş buraya bırakıyorum
mimi okumaya bu şiirle devam edebilirsiniz  :)







SENİ EN ÇOK NE ÇILDIRTIR ?
Bencil insanlar .


NE ZAMAN UYANIRSIN ?




Duruma veya günlere göre değişiyor ama bu sıralar saat 9.00 da kalkıyorum.

FAVORİ EMOJİN NEDİR ?



Bu ikisini ayrı seviyorum.


KEDİ Mİ KÖPEK Mİ ?






Kedileri de severim aslında ama herhangi birini sahiplenmek istesem o köpek olurdu .


KUZEY Mİ GÜNEY Mİ ?


Güney.


KAFANDA GENEL OLARAK NE OLUR ?




Her konuda çok fazla düşünen ve irdeleyen bir insanım .


KOMEDİ Mİ DRAM MI






Dram daha fazla seviyorum .



BU SORULARI CEVAPLAMADAN ÖNCE NE YAPIYORDUN ?






Kahve içiyordum .




YIL İÇİNDEKİ EN FAVORİ GÜNÜN ?





24.05


BU SORULARI CEVAPLADIKTAN SONRA NE YAPACAKSIN ?



Biraz blog da vakit geçireceğim .


SON OLARAK BİR SIRRINI PAYLAŞ ?






Uzunca bir düşündükten sonra olmadığına kanaat getirdim .



Beni mimlediği için sevgili blogger arkadaşım Seda 'ya teşekkür ediyorum , bu yazı bir şeylerin kafama dank etmesine neden oldu , kendime vakit ayırmayalı o kadar zaman geçmiş ki...

Sevgili Seda ' nın yazısını okumak isterseniz aşağıya linkini bırakıyorum diğer yazılarımda görüşmek üzere hoşça kalın .



http://traveltoeverything.blogspot.com/2019/02/kendi-kendimle-mim.html














Yorumlar

  1. harika mim olmuş yureğine kalemine sağlık
    slow şarkı konusunda hemfikirim

    YanıtlaSil
  2. Sade cevaplar güzel mim olmuş...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  3. ayol ne tatlı olmuş yaaaa gülümseye gülümseye mutlu olduum :) merve çağıran not aldıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya böyle düşünmen beni çok mutlu etti 😊🎈💕

      Sil
  4. Resimler harika olmus 😊

    YanıtlaSil
  5. Harika bir mim olmuş ellerine sağlık. Kullandığın giflere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Şiir pek severim kemal hamamcıoğlu duymadımdı bi bakayım :) resimlerle giflerle ne güzel bir mim olmuş sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim , şiir sever biriysen Kemal Hamamcıoğlu şiirlerini dinlemeni şiddetle tavsiye ederim :)

      Sil
  7. Ben de çok fazla düşünüp irdeliyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen fazla irdelememek gerekiyor ama maalesef ben başaramıyorum :(

      Sil
  8. Çok keyifli bir mim olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir mim olmuş, keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum , beğenmene sevindim 😊

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar