RUHUNU ÖZGÜR BIRAK ☁




Ruhunu özgür bırak , istediğin gibi yaşa , istediğin yerde bulun , istediğin kıyafeti giy , istediğin bölümü oku , istediğin mesleği yap ,hayat senin hayatın , doğrular senin doğruların bırak insanlar ne düşünürse düşünsün ruhunu özgür bırak istediği yere gitsin ...





Gökyüzü senin olsun bulutları ver yeter 
Zaman senin olsun bana şu anı ver yeter 
Pencerem açık kalsın nefes alayım yeter 
Gözüm yok hiçbir şeyde gitar çalayım yeter 


Bilmek acı çekmektir anladım yıllar önce 
Yaz yalan kış gerçektir renk gölgeye düşünce 
Ruhunu özgür bırak istediği yere gitsin 
Yak bütün perdeleri bu kara film artık bitsin 



Kaçmak istersen eğer bu garip mengeneden 
Başkaldıran ilk sen ol daha fazla ezmeden 
Gemilerin limanda gitmek senin elinde 
Bas artık yelkenleri açık deniz önünde 




Bilmek acı çekmektir anladım yıllar önce 
Yaz yalan kış gerçektir renk gölgeye düşünce 
Ruhunu özgür bırak istediği yere gitsin 
Yak bütün perdeleri bu kara film artık bitsin





Yorumlar

  1. eveet ne güzel sözler. şarkıyı bilmiyodum saoool oleeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni keşfettim şarkıyı bence de çok güzel 😊🎈

      Sil
  2. Evete özgür bırakın herşeyi özgür bırakın istediği yere gitsinler :D

    YanıtlaSil
  3. heeey espirik yapmıştım yaaaa o yorumda önemli bişi diil yanii. çok film vaaar yaaa hepsine yetişemeyiz yanii, hepsini izlemek için kasmayalım demek istediim, kasmak deriz yaa, kasma kastırma, ingilizceciyim yaaa kelime şeyi yaptıydım, kast, cast. bu espirik şey kelime oyunundan geliyoo, laeitia casta diye bi sinema oyuncusu var fransız, öyle bi espirik var bak, laeitia casta sınavlarını geç yani kas daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerin benim için önemli olduğundan kafama takılmıştı uzunca anlatmışsın çok sağol ya 😊🎈💕

      Sil
  4. Güzelmiş.
    Sesi de öyle.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzda bana da yer verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum , hemen ziyaret ediyorum

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel. Yapması bir o kadar zor ama hayali bile güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapması zor ama belki gerçekten istersek olur 😊

      Sil
  7. Ne kadar özgür bir yazı olmuş böyle 😉

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel sözler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar