BAZI ŞARKILAR 4 ♫ ♪ BİRAZ ŞİİR BİRAZ ŞARKI ☁










BİRAZ ŞİİR















Belki kedilerin geçtiği sokakların bir bildiği vardır ...



















BİRAZ ŞARKI



































                                                                       









                                                               

































                                                           
























































                                                             










Yorumlar

  1. oleeeey yaa ben senin şarkılarını çok seviyoruuum heeeeep :) diğerlerini de dinliycem tabiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler şiirleri de tavsiye ederim 😊🎈

      Sil
  2. bazılarını biliyorum bilmediklerimi de dinlemeye başladım :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler ,
      sevgiler .
      Arsel'in Okyanusu 🎈

      Sil
  3. Kayıtları dinledim.. bazı şiir okumalar ne kadar içimize işlemeye meyyal... bazılarından ise kilometrelerce kaçmalı :) Bazı şarkılar şiir, bazı şiirler de şarkı gibi. Mirkelamı doya doya dinledim.. <3 Nilipek benim yeni keşfim, koşuyolunu dinlerken ben de üşüdüm onlarla :) Pinhani eski dost, gülümsetti. Güler Özince ve Ahmet Hatipoğlu ile yeni tanıştım ama sevdim onları da.. :)
    Silent Love' a bayıldım. Güzel bir yayın olmuş sevgili Gizem.. bana bu salı gününde çok iyi geldi. :) Eline sağlık. <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar