BİR TUTAM DOSTLUK BİR ÖLÇEK MUTLULUK / SIRADAN BİR KAKTÜS 🌵




Merhabaa bu yazı bir teşekkür yazısıdır .Sevgili Kaktüsün Kaleminden bloğuna burdan çok teşekkür ediyorum tam hatırlamıyorum ama yaklaşık 2 ay kadar da  olabilir bir çekiliş düzenlemişti
daha sonra arkadaşımız sonuçları açıklamış ama benim 1 ay sonra görme fırsatım oldu ve sevgili Kaktüsün Kaleminden bana bir kitap gönderdi aslında böyle konularda  şansım yoktur fakat bu sefer  şaşırtıcı bir şekilde şans benden yanaydı :)


Kitabı daha okuma fırsatı bulamadım ,  kitap hem daha yakın zamanda elime geçti hem de şuan farklı bir kitap okuyorum ama en yakın zamanda okumaya başlayacağım kitabın ismi Aşk Mutfağında Bir Tutam Dostluk Bir Ölçek Mutluluk .














ARKA KAPAĞI


Hayatları farklı istikametlerde seyreden ve birbirine dostluk bağıyla bağlı olan 
üç kadının öyküsü , yüzünüzde bir tebessüm ve hayatınızda bir iz bırakacak .


Arkadaşlık , aile ve kariyer üçgeninde hayat , aşkla anlamını 
buluyor. Aşk avuçlarımızdan kayıp gittiğindeyse boş kalan 
ellerimizden dostlarımız tutuyor .
Yine de aşk , bazen her şeye rağmen bizi mutlu etmek için 
ısrarcı olabiliyor ve her hikayenin sonu , dostluğun 
dokunuşuyla mutlu sona eriyor .

Çiçeği burnunda gelin Emily , geçmişindeki kalp kırıklıklarının gölgesindeki 
Elizabeth ve ebeveyninin bedbaht evlilik deneyiminin 
kendi kaderinde yazılı olmasından korkan Karen'ın hayatındaki
dengeler, aşkın sihriyle değişecek .




Nikahta keramet vardır , derler .

Bakalım bu aşk labirentinin çıkışını kim bulacak ?


Kitabın özeti böyle .






Sanırım burayı seviyorum , burada vakit geçirmek yeni insanlar tanımak hiç bilmediğim filmler , kitaplar, şarkılar keşfetmek hiç bilmediğim bir konu hakkında yeni bir şeyler öğrenmek bana iyi geliyor burası farklı bir gezegen beni için kafamı dağıtabileceğim , içimi dökebileceğim ve daha da iyisi kendime bir şeyler katabileceğim bir gezegen .














Bazen hiç tanımadığınız bir insan sizin için bir şeyler yapabiliyor 
sizin mutlu olmanızı sağlıyor 
teşekkürler Sıradan Bir Kaktüs ...










Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ediyorum .

      Sil
    3. Yanlışlıkla yorumunuz silindi kusura bakmayın 😊

      Sil
  2. Aşk Mutfağında Bir Tutam Dostluk Bir Ölçek Mutluluk kitap tanıtımı için çok teşekkürler. Şans kapıyı bir kez çalar demişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek , demek ki öyleymiş şans kapıyı çaldı 😊🌿

      Sil
  3. Sevimli bir tanıtım yazısı olmuş, elinize sağlık. Not alacağım :)

    YanıtlaSil
  4. :) bende kazanmıştım ki tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , ne kadar güzel bende sizi tebrik ediyorum 😊🌿

      Sil
  5. ayyy kaktüs de minnoş zateen, kitabın ismisi de ne güzelmiş yiaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ediyorum ilkay 😊🎈

    YanıtlaSil
  7. Aaa ben şuan bunu Google'da adımı aratınca gördüm kitabın akıbetini takip etmemiştim ehehe :) birini mutlu etmişim ve yeni öğrendim şimdi gecem neselendi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar