KENDİ KUTUP YILDIZI'NI BUL ⭐







Merhaba nasıl gidiyor , benim karmaşık gibi bazen her şey anlamsız geliyor. Her neyse asıl konumuza gelelim bugün okuduğum bir kitap hakkında bilgi vereceğim kitabın ismi Kendi Kutup Yıldızı'nı Bul yazarı Nüvide Gültunca Tulgar , yazar beğendiği yazıları , sözleri , hikayeleri bu kitapta derlemiş. Kitapta ders verici hikayeler var ve motive edici bir sürü söz var . Ayrıca kitabın ikincisi de varmış . Ben kitabı beğendim bu tarz kitaplar okumaktan zevk alıyorum yani tavsiye edebileceğim bir kitap.












ARKA KAPAK 



Seçtiğiniz hayat sizi mutlu ediyor mu? Yoksa başkalarının hayatını yaşamaktan, başkalarının arzularını karşılamaya çalışmaktan yorulduğunuzu mu hissediyorsunuz? Kendinizi bu ormanın içinde kaybolmuş hissediyorsanız üzülmeyin. Sizi karanlıklardan çıkaracak olan birisi var: Kendiniz! Başınızı yukarı kaldırın, bakın ve görün; kendi kutup yıldızınızı bulun, onu izleyin.

Bu kitapta yer alan bütün cümleler, yaşam enerjinizi yitirdiğinizi hissettiğinizde ya da zorluklarla baş etmeye çalışırken yeterli güce sahip olmadığınızı düşündüğünüzde size güç verecek cümleler...

Yazılarından ya da söylemlerinden alıntılar bulacağınız kişiler her çağdan, her yaştan ve her ülkeden yüreğimize hitap ediyorlar. Leonardo da Vinci'den Mevlana'ya, Epictetos'tan Katharine Hepburn'e, Stendahal'den Rahibe Teresa'ya kadar herkes burada size, Bize, insanlığa sesleniyorlar.




Sayfa Sayısı: 456

KİTAPTAN KÜÇÜK BİR ALINTI

''mutluluğun nedenleri:
kardeşimle her gün kavga ediyorsam, bir kardeşim var demektir.
yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırım varsa, yığınla giyeceğim var demektir.
çalar saatim sabahın köründe çalıyorsa, yaşıyorum demektir.
akşamları kendimi çok yorgun hissediyor, ve bacaklarım ağrıyorsa, o gün çalışmışım demektir.
hayatta iki şık vardır: ya hayatı toza dumana katarsın ya da hayat boyu tozu dumanı yutarsın.''









Diğer yazılarımda görüşmek üzere hoşça kalın   ...  ⭐














Yorumlar

  1. Bu tarz kitapları önceden hiç okumazdım ama şimdiler de tam tersi daha çok ağırlık verdiğim tür oldu. Tavsiye ve alıntı için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bende bu tarz kitaplara her zaman daha fazla ağırlık vermeye çalışıyorum .

      Sil
  2. Tavsiyelerin ve bilgilendirmen için teşekkürler. Ayrıca evet, bazen her şey öyle anlamsız geliyor ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek , maalesef bazen zor zamanlardan geçiyoruz .

      Sil
  3. İnşallah bulucam teşekkürler kitap tavsiyesi için saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda kutup yıldızınızı bulabilirsiniz .

      Sil
  4. Güzel bir kitap, not aldım. Teşekkürler canım... 😍😍😍

    YanıtlaSil
  5. okuyacaklarım arasına not ettim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar