RASTGELE BİR SAYFA ☁










Akıp giden zaman içinde kendimi bulmaya çalışıyorum , düşünüyorum düşünüyorum ve yine düşünüyorum gerçekleşmeyen hayallerimi düşünüyorum , kapanmamış yaralarımı düşünüyorum

kimseye anlatamadığım hayallerimi söylenmemiş sözlerimi içimde biriktirdiğim her şeyi

düşünüyorum büyüdükçe büyüyor hayal kırıklıklarım
dışarıya çıkıyorum ,

dışarıda misss gibi yağmur kokusu
yürüyorum yağmur damlaları saçlarıma  değerken, kulaklığım yalnızlığıma eşlik
ediyor.

Sonra açıyorum yalnızlığa eşlik eden sesi " dün biri, yürürsen geçer dedi..
yürü yokuş aşağı, yokuş yukarı. belki haklıdır.. belki, kedilerin geçtiği sokakların bir bildiği vardır. "











Belki yeni yollar arıyorum , belki yeni insanlar , belki yeni bir şehir

belki eski  fotoğraflarımda ki beni arıyorum

masanın üzerinde duran kitabımın bir sayfasını açıyorum.









Sayfa  61 kütüphaneden rastgele aldığım kitap içinde bir not  ağlama karanfil

kimin için yazıldığını bilmediğim bu nottan kendime bir anlam çıkartmaya çalışıyorum

biraz duruyorum bu sefer rastgele bir sayfa açıyorum

Elmas nasıl yontulmadan kusursuz olmazsa
insan da acı  çekmeden olgunlaşamaz .

- Konfüçyus


bu oyunu sevdim yine bir sayfa açıyorum

bu sefer bana diyor ki

Yenildiğinizi düşünüyorsanız , yenilmişsinizdir.
Cesur olmadığınızı düşünüyorsanız , korkaksınızdır .
Kazanmak istiyor fakat kazanamayacağınızı
düşünüyorsanız , kesinlikle kazanamazsınız demektir .
Kaybedeceğinizi düşünüyorsanız , çoktan kaybetmişsinizdir .
Dışarıdaki dünyaya çıktığınızda anlayacaksınız ki başarı , ancak onu
istediğiniz takdirde gelecektir.
Her şey insanın kafasında biter .
Alt edildiğinizi düşünüyorsanız , alt edilmişsinizdir.
Yükselmek için yüksek düşünmelisiniz .
Bir ödülü kazanmadan önce kendinizden emin olmalısınız .
Yaşam savaşını kazanan her zaman , en güçlü ya da en hızlı olan değildir .
Er ya da geç kazanan kişi , kazanacağını önceden düşünebilen kişidir .

























Yorumlar

  1. Ne güzel yazıların ne güzel yüreğin var canım arkadaşım 🙈💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kim gelmiş çok teşekkür ediyorum canım o senin yüreğinin güzelliği 😊🎈💕

      Sil
    2. Hiç gitmedim 🤗💗

      Sil
  2. ay evet ne güzel işte hayaat. klip için de saoool :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yazı, emeğinize sağlık :)
    Herhangi bir kitaptan rastgele bir sayfa açıp okumak güzel olabiliyor, hele bir de o anki duygu durumuma hitap eden cümleler beni karşılıyorsa değmeyin keyfime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya dimi öyle oluyor , insan anlam çıkartıyor bir şeylerden çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için 😊🌿

      Sil
  4. Yenilen kaybetmez, vazgeçen kaybeder di mi ama...

    YanıtlaSil
  5. Çay/kahve ve kitap varsa tamamdır... :)
    Ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle , tabi bende ziyaret ederim bloğunuzu :)

      Sil
  6. iyi geceleer hihihi :) geçerken uğradıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsın :) çok sağol sana da iyi geceler öpüldün 😊🎈💕

      Sil
  7. Alıntılara bayıldım , şarkı da pek güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Zaman zaman umutsuzluga kapilsak da durmak yok yola devam 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum her şeye rağmen yola devam 😊🎈

      Sil
  9. Ben bu olaya bayiliyorumm... kendime buradan bir cumle sectim hatta “ Yenildiğinizi düşünüyorsanız , yenilmişsinizdir” emeginize, paylasiminiza tesekkurler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar