GEZEGENLİ





Merhaba , gezegenlere ilgi duyar mısınız , ben gezegenlere karşı ayrı bir ilgi duyuyorum , gezegenli
eşyalarda ayrı hoşuma gidiyor , o yüzden gezegenli bir tuval yapmaya çalıştım kendi çapımda bugün sizlerle onu paylaşacağım .

  Malzeme olarak

Tuval , guaj boya , fırça ve bulaşık süngeri yapım aşamasına geçecek olursak ben öncelikle tuvali siyaha boyadım , bir kat boyayıp kurumasını bekledim ve kuruduktan sonra bir kat daha üzerinden geçtim ben bu işlemi bulaşık süngerinin kenarından kestiğim bir parça ile yaptım sünger kalın olduğu için pratik bir şekilde oluyor sünger seçmemin nedeni de bu , eğer hiç siyah boya ile vakit kaybetmek istemiyorsanız, siyah bir tuval alabilirsiniz böylelikle uğraşmış da olmazsınız .







Diğer aşama olarak tuvalim kuruduğu zaman üzerine beyaz kuru boya ile boyutları farklı olacak şekilde yuvarlaklar çizdim .




Ve son aşama renklerini kendi tercihime göre gezegenlerimi boyadım  .






Bu gezegenli tuvalimi daha yeni yaptım fakat uzun zaman öncede yanındaki adı  galaksi elmas olarak geçen tuvali yapmıştım onunda yapımı gayet basit , eğer yapmak isterseniz aşağıya video bırakıyorum.Diğer yazılarımda görüşmek dileğiyle






                                                             Hoşça kalın.




Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş, bir ara yağlıboya tablolar yapardım, keşke tekrar uygun ortamı hazırlasam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , umarım uygun bir zaman bulursunuz sevgiler.

      Sil
  2. Vaay ne kadar hoş olmuuş :) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş elinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım, çok güzel olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum sevgili Kağıt Salıncak .

      Sil
  5. yaaa ne güzel yaa ne güzel bişi düşünmüşsün ben de deniycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim sevgili Deep , kolay gelsin sana o zaman :)

      Sil
  6. Ne kadar güzel düşünmüş ve emek harcamışsın; harika olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ediyorum , böyle düşünmeniz beni mutlu etti :) :)

      Sil
  7. İkisi de çok güzel olmuş Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar